با ما در ارتباط باشید   (۰۲۱) ۴۹ ۷۰۶   |   info @ iform . ir
فرم کاغذی

آیــفرم دو بخش دارد: وب سایت مدیریت و اپلیکیشن کاربری

در وب سایت مدیریت، فرم‌ها را طراحی می‌کنید و ضمن اعمال تنظیمات و مدیریت کاربران، گزارشات را رصد می‌نمایید. برای استفاده از بخش مدیریت تنها کافی است از طریق مرورگر، وارد حساب کاربری خود در وبسایت آیــفرم شوید.
در اپلیکیشن کاربری اندروید، کاربران با استفاده از موبایل یا تبلت خود، اقدام به تکمیل فرم یا تعریف مشتری و بازدید می‌کنند.

مرحله اول: ثبت نام

با تکمیل و ارسال فرم زیر، همکاران با شما تماس می‌گیرند و اطلاعات حساب شامل نام کاربری و رمز عبور را در اختیار شما قرار می‌دهند. لازم به توضیح است هزینه استفاده از ۷۰ فرم اول در آیــفرم رایگان است وآیــفرم هزینه خرید اولیه ندارد؛ بنابراین به راحتی و بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانید کارایی آیــفرم را بسنجید.

فرم ثبت نام

نام کامل
تلفن ثابت
-
نام شرکت
تلفن همراه
سمت شغلی
ایمیل
زمینه فعالیت
استان / شهر

مرحله دوم: دانلود اپلیکیشن

بعد از دریافت اطلاعات حساب کاربری و ورود به حساب، می‌توانید در وبسایت برای هر یک از کاربران، نام کاربری و رمز عبور برای استفاده از اپلیکیشن تعریف کنید. اپلیکیشن اندرویدی آیــفرم را برای استفاده در موبایل و تبلت کاربران از لینک‌های مقابل دانلود کنید. همچنین برای رصد کاربران روی نقشه لازم است اپلیکیشن MAPS.ME را روی دستگاه خود نصب کنید و نقشه شهر موردنظر خود را دریافت نمایید.

مرحله سوم: شروع به استفاده

پس از فعال شدن طی دو مرحله بالا، مدیر با ورود به وبسایت فرم موردنظرش را طراحی کرده و برای کاربران ارسال می‌نماید. هر یک از کاربران هم با ورود به اپ، می‌توانند فرم‌های مورد نظر را تکمیل و ارسال کنند.

مرحله چهارم : خرید بسته

آیــفرم هزینه خرید اولیه ندارد و همه امکانات آن برای ۷۰ فرم اول، قابل دسترس است. بعد از اتمام ۷۰ فرم رایگان اولیه، هزینه آیــفرم بر اساس میزان استفاده از تعداد فرم‌هایی که در تبلت‌ها تکمیل و ارسال می‌شود؛ محاسبه خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، صفحه خرید بسته را مشاهده نمایید.