iform logo
------------------------------------------------------------------- شرایط استفاده ------------------------------------------------------------------

مقدمه

iForm ابزاری در جهت جمع‌آوری داده‌های مورد نیاز در قالب انواع پرسشنامه‌ها و فرم‌ها، با استفاده از تبلت است. لطفاً موارد زیر را جهت آگاهی از شرایط و قوانین استفاده از خدمات این سامانه، به دقت ملاحظه فرمایید.
مشتري يا هر شخص ديگر كه به نمايندگي از مشتري اين توافقنامه را با تیک زدن تایيد، به صورت الكترونيكي امضا مي‌نمايد، بدين وسيله اعلام مي‌كند و متعهد مي‌شود كه داراي حقوق، اختيارات و اعتبار لازم براي اجراي مفاد اين توافقنامه است و هيچ يك از حقوق و مزاياي اين توافقنامه را به شخص ديگر انتقال نخواهد داد. همچنين متعهد مي‌شود كه 18 سال يا بيشتر سن دارد و يا وكيل قانوني وي اين شرايط را دارد و به جانشيني وي اين قرارداد را امضاء خواهد كرد و تضمين مي‌نمايد تمام كارهاي مرتبط با ما را با علم بر اينكه بر منافع قانوني ديگران آسيب نمي‌زند و با منافع آن‌ها در تضاد نيست انجام مي‌دهد.
اين توافقنامه بين iForm (تمامی کارمندان، مدیران، سهامداران، پیمانکاران، نمایندگان و هرگونه وابستگان) و شما به عنوان مشتری (وكيل، نماينده، وارث و جانشين) منعقد می‌شود. منظور از مشتری، شخص حقیقی یا حقوقی است که پس از تکمیل فرم ثبت نام موجود در وب سایت رسمی iform.ir و دریافت نام کاربری و رمز عبور، از هرگونه خدمات سامانه iForm استفاده نماید. توجه نمایید مفهوم مشتری در این توافقنامه با آنچه در خدمات سامانه iForm استفاده شده است متفاوت می‌باشد.
در صورتی که در شرایط استفاده یا خدمات iForm تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی می‌گردد و مشتری توافق می‏‌کند استفاده مستمر وی از خدمات iForm به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

شرایط عمومی

کلیه اصول و شرایط استفاده از iForm منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً، مشتری نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با خود است.
در صورت ثبت نام در iForm، اين توافقنامه بايد به طور كامل و تا زماني كه از هرگونه خدمات سامانه استفاده مي‌کنید یا به هر صورت از مزایای آن بهره‌مند می شوید اجرا گردد. ضمنا iForm تحت هر شرایطی که در این توافقنامه ذکر شده است، تنها با کسی که در iForm ثبت نام کرده و اطلاعات کاربری وی موجود است طرف حساب خواهد بود و شما حق واگذاری یا فروش حساب کاربری خود را به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ندارید.
خدماتی که iForm به مشتریان خود ارائه می‌دهد، دائماً در حال تکامل و توسعه می‌باشد؛ لذا ممکن است این خدمات در طول زمان بدون اطلاع قبلی دچار تغییرات ظاهری و ماهوی شود. همچنین نرم‌افزار کاربری ما (برای تبلت یا موبایل) برای بهبود خدمات خود به‌روزرسانی‌های متعدد خواهد داشت؛ شما باید همیشه از آخرین نسخه آن استفاده کنید تا مشمول خدمات کلی iForm بمانید.
شما موافقت می‌نمایید هيچگونه استفاده خلاف قوانين و مقررات جاري جمهوري اسلامي ايران انجام ندهید. در صورت استفاده غيرقانوني یا غیراخلاقی از خدمات - به تشخیص iForm - یا اعلام مشکلات از طرف نهاد دولتي، اداري يا قضايي در رابطه با حساب کاربری شما، iForm حق هرگونه اقدام براي اجراي روال قانوني و درخواست دستگاه‌هاي مربوطه را دارا می‌باشد.

اطلاعات مشتری

شما به عنوان مشتری تعهد می‌نمایید تمامی اطلاعات موجود در فرم ثبت نام در سایت iform.ir را کامل و به صورت صحیح تکمیل نمایید. در صورت تغییر اطلاعات، موظف خواهید بود حداکثر ظرف مدت 48 ساعت در روزهای کاری از طریق روش‌های موجود، اطلاعات خود را به‌روزرسانی نمایید. برای ثبت یا تغییر اطلاعات، تنها روش‌های زیر فراهم شده است که در هر یک، دریافت تایيديه از پست الكترونيك بخش فروش به منزله تایید iForm است:

  1. تکمیل فرم درخواست پشتیبانی (تیکت) با متن پیام «بروزرسانی اطلاعات» در آدرس http://iform.ir/support/
  2. ارسال پست الکترونیک با موضوع «بروزرسانی اطلاعات» به آدرس [email protected]
  3. تماس با واحد فروش یا پشتیبانی نرم‌افزار از طریق اطلاعات تماس موجود در سایت iform.ir
در صورتی که عدم صحت اطلاعات شما در هنگام ثبت نام یا پس از به‌روزرسانی اثبات شود، یا بعد از به روزرسانی اطلاعات خود، ایمیل تایید را دریافت ننمایید یا از روشی به جز موارد مذکور برای تغییر اطلاعات استفاده کنید، به منزله نقض توافقنامه خواهد بود و پیامدهای آن متوجه شما است.
توجه داشته باشید iForm تنها با شخص حقیقی یا حقوقی که فرم ثبت نام را تکمیل کرده و دارای حساب کاربری شده است طرف حساب می‌باشد؛ از این رو در صورتی که مشتری عمداً یا سهواً اطلاعات اکانت را به شخص ثالث واگذار نماید، تمام عواقب آن کماکان متوجه صاحب اکانت خواهد بود.

شرایط مالی

هزينه‌ها به محض اتمام بسته رایگان اولیه اعمال شده و پس از پرداخت، غير قابل بازگشت مي‌باشد؛ همچنین چنانچه شما نسبت به استفاده از خدمات iForm به هر دلیل منصرف شوید، هيچ وجهي باز گردانده نمی‌شود.
در صورتي كه تعرفه‌ها تا قبل از اتمام آخرین بسته خریداری شده تغییر نماید، شما ملزم به پرداخت ما‌به‌التفاوت نیستید؛ اما برای خرید بسته جدید، صرفاً قیمت‌های جدید اعمال خواهد شد. تغييرات صورت گرفته در تعرفه‌ها، فقط از طريق وب‌سايت رسمی iform.ir منتشر می‌شود.
صورت حساب هزینه بسته‌های خریداری شده، صرفاً از طریق وب‌سایت رسمی iForm یا پست الکترونیک واحد فروش با آدرس [email protected] قابل دریافت خواهد بود و شما توافق مي‌كنید که در مورد خرید بسته به طور كامل مسئول هستید. چنانچه iForm موفق به دريافت هزينه بسته نگردد، نسبت به عواقب ناشی از آن هيچ مسئوليتي در قبال شما يا شخص ثالث نخواهد داشت.

شرایط تغییر یا لغو سرویس

این حق برای iForm محفوظ است که به دلیل مشکلات احتمالی یا اعمال تغییرات، سرویس شما را در هر زمان و حتی بدون اطلاع قبلی لغو نماید و نسبت به علت و پیامدهای ناشی از آن هیچ مسولیتی نداشته و پاسخگو نخواهد بود. به علاوه ما به صلاحدید خود حق ذخیره‌سازی اطلاعات یا اعمال هر گونه محدودیت بر استفاده را در هر زمان دارا هستیم.
به منظور ارتقاء كيفيت خدمات ارائه شده، iForm اين حق را دارد كه اقدام به اعمال تغييرات در سرويس شما نماید. شما نيز بايد شرايط به وجود آمده را درك نموده خود را با اين تغييرات سازگار نمايید.
چنانچه استفاده شما از خدمات ما منجر به اقدام يا تهديد قانوني عليه iForm گردد، مجاز خواهیم بود بدون در نظر گرفتن نتيجه اين اقدامات به ادامه سرويس‌دهي به شما خاتمه دهیم. همچنین اگر اطلاعاتي كه هنگام ثبت نام ارائه مي‌دهید نادرست، مبهم يا ناقص باشد يا iForm نسبت به صحت آن تردید داشته باشد، مجاز خواهد بود سرویس شما را قطع نماید.
اگر تا بازه زمانی اعلام شده پس از اتمام بسته خریداری شده اقدام به تمدید سرویس با خرید بسته فرم جدید ننمایید، iForm می‌تواند بدون اطلاع قبلی از ارائه خدمات به شما خودداری کند و سرویس شما قطع گردد.
توجه داشته باشید حساب‌های کاربری در iForm در صورت استفاده شما دارای محدودیت نیست؛ اما چنانچه بیش از یک سال در حساب کاربری شما فعالیتی صورت نگیرد، حساب غیر فعال تلقی شده و سرویس لغو خواهد شد.

مالکیت معنوی

كليه حقوق و منافع خدمات مربوط به مالكيت معنوي iForm - به استثنای داده‌های ایجادشده توسط کاربران- متعلق به ما است. از این رو شما موافقت می‌کنید کپی، تغییر یا ایجاد آثار مشتق شده از این سرویس را به هیچ وجه انجام نمی‌دهید. همچنین موافق هستید که هیچ سود يا امتيازي در اين مالكيت معنوي به شما منتقل نمي‌شود و متعهد مي‌شوید ادعا یا درخواستي نسبت به سود حاصل از خدمات نخواهید داشت.
شما موافقید مفاد اين توافقنامه و وب‌سايت iForm مانند ساير حقوق و قوانين مالكيت، تحت حفاظت قوانين مختلف حق نشر، حق امتياز و علامت تجاري در جمهوري اسلامي ايران است و شما تحت هیچ شرایطی مجاز به استفاده از نام، علائم، لوگوها، دامنه‌ها، یا هر کدام از شاخصه‌های متمایز برند ما نمی‌باشید. iForm صريحاً تمامي حقوق مربوط به چنين مواردي را براي خود محفوظ مي‌دارد.

رفع مسئولیت

iForm هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به محتوا یا نظارت بر آن ندارد و تمامی مسئولیت محتوایی که تولید می‌کنید با شما است. همچنین در قبال پیامدهای احتمالی به وجود آمده ناشی از هرگونه اتفاقات غیر منتظره نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری، عدم آگاهی شما از شرایط، قوانین و نحوه استفاده از امکانات و غیره، iForm هیچ‌گونه مسئولیتی بر عهده ندارد. این پیامدها شامل هرگونه خسارت مستقیم یا غیر مستقیم مانند از دست دادن اطلاعات، زیان مالی یا دیگر موارد که برای شما یا شخص ثالث پدید آید، می‌گردد.
iForm ضمانتي مبني بر اينكه خدماتش نیازهای شما را برآورده نماید، قطع نشود، کاملاً بدون خطا باشد یا معایب احتمالی آن بلافاصله برطرف شود، ارائه نمي‌دهد. ما همه تلاش خود را براي پايدار نگهداشتن خدمات انجام مي‌دهیم؛ اما با وجود این، مشكلات خاص نرم‌افزاری ایجاد شده یا ساير عوامل خارج از كنترل ممکن است موجب وقفه در سرويس‌دهي شود و شما موافقت مي‌نمايید iForm را براي نتايج اين وقفه‌ها مسئول ندانید.
در برخي شرايط، مسئوليت در برابر خسارت ممكن است از حالات فوق مستثني گردد؛ به هر ترتیب حداکثر مسئولیت تقبل شده توسط ما پرداخت کل مبلغ آخرین بسته خریداری شده است.

شکایات

مشتری حق هیچ‌گونه شکایت نسبت به مفاد این توافقنامه را ندارد؛ اما در صورت وجود هر گونه شکایت احتمالی خارج از این موارد، متعهد می‌شود تنها به دادگاه‌های شهر تهران یا كميته مبارزه با جرائم رايانه‌اي واقع درشهر تهران رجوع نماید.
شما توافق مي‌كنید از iForm در مقابل هرگونه ضرر، مسئوليت، آسيب يا هزينه محافظت نمایید. این موارد شامل حق الوكاله كه ناشي از ادعا، عملكرد يا تقاضاي شخص ثالث در ارتباط با شما (یعنی نمايندگان يا هر فرد ديگر كه از حساب کاربری شما و خدمات خریداری شده از iForm با و يا بدون اجازه شما استفاده نماید) و يا نقض مفاد موجود در اين توافقنامه می‌باشد.
چنانچه شكايتي عليه iForm در حال اجرا يا ارسال باشد، iForm بايد در اين مورد مطلع گردد. قصور از جانب شما در اطلاع رسانی به iForm، به منزله نقض موارد اين توافقنامه خواهد بود و iForm مجاز است طبق مفاد بند نقض توافقنامه عمل نماید.

نقض توافقنامه

در صورتی که هر یک از موارد یاد شده در این توافقنامه نقض گردد، iForm قادر خواهد بود بدون هیچ گونه اطلاع قبلی از ارائه خدمات به مشتری جلوگیری نماید و در صورت لزوم نسبت به پیگیری‌های قانونی اقدام نماید.
در صورتی که این توافقنامه توسط مشتری به هر ترتیبی نقض شود، iForm هیچ‌گونه مسئولیت قانونی در قبال شکایات مشتری نداشته و وجود قرارداد ما بین iForm و مشتری کان لم یکن تلقی می‌گردد.

با تقدیم احترام
مدیریت ایلوک

صفحه اصلی   |   پشتیبانی   |   امکانات   |   کاربری‌ها   |   خرید بسته   |   بلاگ   |   تماس با ما
w w w . i F o r m . i r